Zlyhávate v posteli? S tým je koniec!

Mnohí si poruchu erekcie a problémy v posteli spájajú predovšetkým s vekom, ale nie vždy je to tak. Tieto poruchy môžu byť sprievodným javom iných zdravotných problémov, o ktorých sme netušili. Ako sa teda s poruchami erekcie popasovať, alebo ako erekciu podporiť? To si povieme v nasledujúcom článku.

Podpora erekcie – ako na to.

Podpora erekcie nie je jednoduchá, ale ide to. Je však potrebné predovšetkým zmeniť životný štýl, zmeniť jedálniček, začať s cvičením a samozrejme prestať s fajčením. Strava je pri podpore erekcie veľmi dôležitá a je dobré si pamätať jedno pravidlo – ak je potravina dobrá pre srdce, tak je dobrá aj pre erekciu. Do svojho jedálnička musíte zaradiť predovšetkým potraviny, ktoré sú bohaté na omega 3 mastné kyseliny, ktoré sa nachádzajú v rybách (losos, makrela). Nezabúdajte ani na potraviny bohaté na arginín L, ktorý sa nachádza v arašidoch, orieškoch, v zelenine, alebo v sóji.

Penisu neprospieva ani stres.

Problémy v práci, v rodine, alebo rôzne nepríjemné situácie majú aj vplyv na váš výkon v posteli. Podpora erekcie je možná aj obmedzením stresových situácii. Ak sa dostanete do stresu, pokúste sa problém rozdýchať a riešiť ho s chladnou hlavou, pokúsiť sa odosobniť a snažiť sa relaxovať.

Pohyb a zníženie hmotnosti.

Čím je vaša hmotnosť lepšia, tým je lepšia aj vaša erekcia. Ak budete so svojim telom spokojní, tak sa vám zvýši aj sebavedomie. Okrem toho sa pravidelným pohybom zlepšuje aj krvné zásobenie penisu a zvyšuje sa libido.

Aj zmena polohy vám v posteli môže pomôcť.

Ak je pri sexe žena na vás, tak sa môžete ocitnúť v situácii, kedy nedokážete udržať erekciu – penis je nedostatočne zásobený. Preto ak máte v sexe problémy, tak si zvoľte klasickú misionársku polohu, alebo sex zozadu.


Parse error: syntax error, unexpected '}' in /nfsmnt/hosting1_1/2/2/2224e6d9-5c53-4e8b-b6c9-9ec992884a27/vzabave.sk/web/wp-content/themes/minimalia/comments.php on line 61